Posolstvo 005

12.11.2010 02:59

Posolstvo 005

12.11.2010 - 03:00 hod

— Hriechy mi lámu moje Sväté srdce —

 

Píš nasledovné, dcéra moja. Hodiny tikajú. Neignoruj moju naliehavú prosbu zverejniť moje varovanie. Je potrebné konať pokánie teraz. Moje deti musia počuť moje varovanie teraz. Moja dcéra, komunikuj najprv s kresťanskými skupinami, aby si im odovzdala moje prosby.

 

Zostaň silná. Ja som si ťa pre túto prácu vyvolil, aby bola moja prosba o nápravu rýchlo vypočutá. Napíš túto knihu a sprostredkuj cez ňu moje posolstvá za pomoci moderných komunikačných prostriedkov ako sú internet a masové médiá. A hoci je moja požiadavka naliehavá, podržím tvoju ruku, aby si tomuto posolstvu porozumela.

 

Si silnejšia, ako si myslíš. Denne sa ku mne modli môj ruženec Božieho milosrdenstva. Neboj sa. Prečo si taká ustráchaná? Večný život po tom, ako sa Nebo a Zem prepoja, bude uvítaný. To je to, čo sa človek od počiatku času snažil získať. Nenechaj sa oslepiť atrakciami, ktoré ti ponúka Zem. Zblednú v porovnaní s leskom kráľovstva Môjho Otca. Bude ti zoslaná pomoc, akonáhle sa začne plán tvojho poslania odvíjať.

 

Tieto posledné dni boli pre teba záťažou a predsa si vo svojom srdci akceptovala, čo od teba požadujem. Je pre teba ťažké a snáď aj trocha skľučujúce prijať toto všetko, no je nutné, aby si mi dôverovala.

 

Zachovaj ma vo svojom srdci a opri sa o mňa. Odovzdaj mi každú svoju pochybnosť a tvoja úloha sa ti stane ľahšou. Musíš pripomínať ľuďom prisľúbenia a pritom sa odvolávať na moje písané slovo. Opieraj sa o moje Sväté písmo, ktoré dodá tomu zmysel. Nikdy sa neboj pripomínať ľuďom, ako ich hriechy zraňujú moje Sväté srdce a ako veľmi prebodávajú dušu môjho večného Otca.

 

My - moja Matka a všetci svätí - držíme tvoju ruku a dávame ti silu. Budú ti zoslané praktické pokyny a dvere sa ti pootvoria, aby sa ti pomohlo pri tvojej práci.

 

Stráň sa tých, ktorí ti spôsobujú prekážky, aby ťa zdržiavali pri tvojom šírení týchto správ. Modli sa za nich a ďalej pokračuj. Viem, že si unavená z toho, že si tak rýchlo reagovala na moju prosbu.

 

Teraz je čas na odpočinok, dieťa moje. Reagovala si dobre a odvážne. Nikdy sa nevzdávaj.

 

Tvoj milujúci spasiteľ

Ježiš Kristus

Posolstvá v blokoch

Jednotlivé posolstvá

—————

Späť