Posolstvo 030

20.12.2010 10:30

Posolstvo 030

20.12.2010

— Tretie posolstvo Panny Márie —

 

Počúvaj ma, moje dieťa. Musíš zostať silná pre môjho milovaného syna Ježiša Krista. Je príliš dôležitý a pre teba mimoriadny na to, aby si sa odvrátila s pochybnosťami vo svojej mysli. Áno, pri tejto práci je ľahké dostať sa do zmätku, avšak musíš Mu plne dôverovať. Potrebuje, aby si sa odovzdala a darovala Mu svoju absolútnu dôveru.

 

Moje dieťa, táto práca nebola pre teba ľahká. Ale ako som predtým povedala - miluj a vytrvaj do konca. Toto dielo sa ti podarí dokončiť. Nalieham na teba, aby si sa vrátila do bežnej praxe dennej modlitby. Lebo len cez môj najsvätejší ruženec budeš mať ochranu. Toto dielo je veľmi posvätné, moje dieťa, preto ťa z úcty prosím, buď poslušná môjmu Synovi tým, že Mu budeš úplne dôverovať. Daj bokom svoje pochybnosti, moje dieťa, pretože skrze Ducha Svätého si dostala zvláštne milosti. Pravda je teraz v tvojom srdci, duši a mysli. To je dôvod, prečo ti písanie týchto posolstiev, ktoré ti môj milovaný Syn dáva, pripadalo ľahšie.

 

Miluje ťa, moje dieťa, a vybral si ťa pre jednu z vôbec najdôležitejších úloh tohto storočia. Tvoja práca je porovnateľná s tou, ktorá bola požadovaná od sestry Faustíny. Prechádzaš podobným utrpením, aké aj ona znášala. Neobávaj sa tohto utrpenia, ku ktorému patrí nedostatok schopnosti sa modliť a denné pochybnosti, čo je normálne. Toto prejde. Všetci svätí, vrátane sestry Faustíny, ťa denne sprevádzajú a vedú.

 

Práca, ktorú vykonávaš v mojom mene a v mene Môjho milovaného Syna, bola predpovedaná. Je to jeden z najdôležitejších spôsobov, ako možno zachrániť duše. Nepotácaj sa a neváhaj. Vždy, vždy zavolaj na pomoc svoju milovanú Matku. Som tu pre teba. Prosím, modli sa denne k môjmu Synovi ruženec k Božiemu milosrdenstvu. Takto budeš pri Ňom bližšie a pocítiš, ako vchádza do tvojho srdca.

 

Pozbieraj odvahu a vykroč dopredu. Vzhliadni s láskou na vzácnu cestu, ktorá vedie k Najsvätejšej Trojici. Všetci sú s tebou. Budeš trpieť, avšak považuj to za milosť, pretože bez utrpenia nemôžeš zostať v blízkosti srdca môjho Syna.

 

To je zatiaľ všetko. Obráť sa a otvor teraz svoje srdce Môjmu milovanému Synovi Ježišovi, Najvyššiemu.

 

Láska a pokoj

Naša Pani ruží

Posolstvá v blokoch

Jednotlivé posolstvá

—————

Späť