Posolstvo 144

19.07.2011 23:45

Posolstvo 144

19.07.2011 - 23:45 hod

— Vašou zbraňou, ktorú ste si zvolili, je vaša láska ku Mne —

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, po prestávke, ktorú si si nakrátko vzala, sa teraz vďačne vraciaš do zabehanej rutiny (prijímania posolstiev – pozn. prekl.). Výsledkom toho je, že sa staneš silnejšia, no maj prosím na pamäti, že sa musíš neustále sústreďovať na Mňa.

 

Moja láska ku všetkým Mojim deťom je veľmi silná a celkom odlišná od lásky, o ktorej sa bežne hovorí v tomto svete. Moje deti pociťujú Moju lásku vtedy, ak Mi otvoria dvere, keď klopem. Keď prídem k ich dverám, majú dve možnosti. Buď Mi môžu otvoriť dvere a dovolia Mi, aby Som vošiel, alebo Ma dnu nevpustia. Keď Mi dovolia, aby Som vošiel do ich duší, potom Moja láska preniká do ich bytia. Je to láska, ktorú vnímajú a ktorá je natoľko intenzívna, že u nich môže prekvapujúco vyvolať až pocit (omamujúcej) slabosti poprípade je až natoľko radostná, že sa nemôžu zastaviť, aby aj ostatným nehovorili o svojej dobrej novine.

 

Moji milovaní nasledovníci, ktorí Ma milujú, to vedia. Vzhľadom na vašu lásku a oddanosť ku Mne dovolím Mojej láske, aby z vás vyžarovala a šírila sa ako nákaza tak, aby objala aj iné duše. Keď Mi raz dovolíte, aby Som vošiel do vašich sŕdc, tak vás naplním milosťou Ducha Svätého, aby ste každému mohli rozpovedať o tom, čo vám teraz musím oznámiť.

 

Po prvé – milujem vás s hlbokou nežnosťou vo Svojom srdci. Po druhé – z dôvodu Mojej lásky (k vám) teraz vyhubím zlo vo svete, aby Som mohol priviesť všetky Moje deti späť do náručia vášho vždy milujúceho Stvoriteľa – Boha Otca.

 

Prosím, nech nikto z vás – Mojich oddaných nasledovníkov – nedovolí, aby strach vošiel do vašich sŕdc, ako sa Varovanie týždeň po týždni približuje. Pretože budete plesať od radosti, keď tento veľkolepý Akt Môjho Milosrdenstva nastane. Mojim darom pre vás bude to, že sa stanete bližšími Môjmu srdcu ako kedykoľvek predtým. To vás spraví natoľko silnými, že sa bez váhania budete niesť na perutiach (smerom) k Novému Raju na Zemi – tak hladký bude prechod.

 

Moja láska je teraz silnejšia ako inokedy, nakoľko vy, Moji milovaní nasledovníci, robíte všetko, čo môžete, aby ste šírili Moje slovo. Použite všetky dostupné prostriedky na oznámenie ľuďom, aby sa pripravili na Varovanie. Vy, Moje deti, ste statočné a prinášate radosť a šťastie do Môjho utrápeného srdca, ktoré každou sekundou túži zachrániť všetky Moje stratené duše.

 

Spolieham sa teraz na vás, že sa budete tak silno modliť, ako len môžete za hriešnikov, ktorí nevydržia skúšku, ktorú pre nich predstavuje Varovanie. Choďte teraz, Moja silná armáda lásky. Vašou zbraňou, ktorú ste si zvolili, je vaša láska ku Mne. Vo vašich srdciach budete vedieť, že Som to Ja, kto hovorí a že Som to Ja, kto teraz klope na vaše dvere. Teraz vy musíte klopať na dvere Mojich posvätených služobníkov všade na celom svete a zabezpečiť, že čítajú Moje sväté slovo.

 

Váš milovaný Spasiteľ a Vykupiteľ

Ježiš Kristus

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť