Posolstvo 187

06.09.2011 20:20

Posolstvo 187

06.09.2011 - 20:20 hod

— Panna Mária: Načúvaj vždy svojmu srdcu —

 

Prichádzam v mene Môjho milovaného Syna Ježiša Krista. Som vaša Blahoslavená Matka.

 

Ty, dieťa Moje, budeš prenasledovaná. Podvodník spraví všetko preto, aby ťa preľstil. Ty, dieťa Moje, musíš byť poslušná len jedinému hlasu, ktorým je hlas Môjho drahého Syna Ježiša Krista.

 

Vyzbroj sa teraz, dieťa Moje, lebo útoky na teba ako i tvoje utrpenie sa teraz zosilnia. Ty ich však vďaka milostiam, ktoré ti udelím, prekonáš. Odlož stranou svoje ustráchané myšlienky ako i všetky pochybnosti.

 

Nedopusť, aby si bola rozptyľovaná, pretože to pochádza od Podvodníka. Nepochádza to od Môjho Syna.

 

Vždy načúvaj svojmu srdcu. Potom spoznáš pravdu. Ja, tvoja milovaná Matka, ťa milujem a preto mi, prosím ťa, dovoľ, aby som ti ponúkla všetku svoju ochranu pred Zlým.

 

Choď v pokoji a láske.

 

Tvoja milovaná Matka – Kráľovná pokoja

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť