Posolstvo 201

22.09.2011 21:00

Posolstvo 201

22.09.2011 - 21:00 hod

— Panna Mária - modlite sa všade vo svete, aby ste mali moju ochranu —

 

Dieťa moje, musíš poprosiť moje deti, aby sa ku mne modlili, aby som ich v týchto časoch mohla prikryť svojím najsvätejším plášťom. Pôsobenie Podvodníka sa rozmáha a rozširuje ako ničivý lesný požiar. Kontrola, ktorú vykonáva Zlo a ktorú vidíte všade okolo vás, je riadená ním (Satanom – pozn. prekladateľa) a jeho armádou démonov. Títo spôsobujú veľké utrpenie a bolesť vo svete. Modlitba môjho Najsvätejšieho Ruženca mu zabráni spôsobiť škody, ktoré má v úmysle priviesť na tento svet.

 

Modlite sa, deti moje, kdekoľvek sa nachádzate, aby ste mali moju mimoriadnu ochranu pred Zlým.

 

Modlite sa za zmiernenie utrpenia môjho milovaného Syna, ktorý veľmi potrebuje vašu útechu. Potrebuje vaše modlitby, deti, pretože sa ešte raz podujíma zachrániť ľudstvo z jeho hriešneho a prevráteného života.

 

Modlite sa teraz tak, ako ste sa nikdy predtým nemodlili.

 

Vaša Blahoslavená Matka – Kráľovná Pokoja

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť