Posolstvo 252

16.11.2011 08:00

Posolstvo 252

16.11.2011 - 08:00 hod

— Panna Mária - modlite sa za pápeža Benedikta —

 

Moje dieťa, nastane urputný boj, pretože sa začína bitka o duše. Modli sa za všetky tie úbohé duše, ktoré potrebujú ochranu cez milosrdenstvo Môjho Syna.

 

Zlý bude robiť všetko pre to, aby odvrátil deti od milosrdnej ruky môjho Syna.

 

Tak mnoho mojich úbohých stratených duší nemá tušenie o bitke, ktorá sa už začala a ktorú vedie Zlý. Jeho dni sa teraz už krátia, dieťa moje, ale musíte urobiť všetko, čo je vo vašich silách, aby ste pomohli môjmu predrahému Synovi zachrániť týchto ľudí skôr, ako bude neskoro.

 

Ty, dieťa moje, ma aj naďalej musíš prosiť o ochranu, pretože sa teraz stávaš skutočným tŕňom v boku Zlého. V každom okamihu sa maj na pozore. Modlitba je dôležitá a musíš požiadať iných, aby sa za teba modlili.

 

Modli sa za pápeža Benedikta, najmä teraz, lebo je tiež vystavený útoku. Nikdy nepoľavuj v tvojej práci pre môjho Syna, pretože ty, moje dieťa, musíš vydržať do úplného konca, aby sa naplnili dávno predpovedané proroctvá.

 

Pamätaj si, že ťa vždy prikrývam svojim svätým plášťom.

 

Vaša nebeská Matka – Kráľovná ruží

 

 

Poznámka:

"Toto posolstvo bolo prijaté po úplnom zjavení blahoslavenej Matky, ktoré trvalo 20 minút a počas ktorého pôsobila veľmi smutne" – Mária Božieho Milosrdenstva

 

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť