Posolstvo 285

16.12.2011 20:35

Posolstvo 285

16.12.2011 - 20:35 hod

— Panna Mária - Proroci posledných časov sú vedení Nebesiami —

 

Dieťa moje, prichádzam k tebe, aby som tvojmu srdcu priniesla útechu. Ty, moje silné dieťa, budeš odteraz schopná znášať utrpenie v takom rozsahu, že ho uvítaš a tým preukážeš svoju vytrvalosť v boji za ohlasovanie slova môjho predrahého Syna Ježiša Krista.

 

Ty, dieťa moje, si rozpoltená. Táto práca každý deň so sebou prináša nové a nové výzvy, z ktorých mnohé sú náročné.

 

Teraz nadišiel čas, aby si bez akéhokoľvek strachu pozdvihla svoju výzbroj. Postupuj vpred a bojuj za môjho Syna, aby si zabezpečila, že jeho sväté slovo bude rýchlo počuté po celom svete. Urob to tak rýchlo, ako len môžeš. Neotáľaj. Nedopusť, aby si bola rozptyľovaná.

 

Milujem ťa, moje dieťa. Si úplne chránená od akejkoľvek ujmy. Nezbadala si, ako málo sa ťa to teraz dotklo, keď si kvôli tejto práci bola inými napadnutá? Je to dané milosťou tvojej výzbroje.

 

Bojuj v bitke proti Satanovi a jeho armáde bojovníkov a pomôž tak zachrániť celé ľudstvo.

 

Ty si pravá vizionárka posledných časov, ktorá je vedená Nebesiami, aby si bola nápomocná pri obrátení sveta. Bude ti zoslaná rýchla pomoc – priprav sa. Raduj sa, pretože je to veľký dar.

 

Si vedená na každom svojom kroku a preto len dôveruj Ježišovi a vždy poslúchaj Môjho Nebeského Otca.

 

Buď statočná, maj odvahu a postupuj, nemajúc strach vo svojej duši.

 

Tvoja Nebeská Matka

Kráľovná Anjelov

 

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť