Posolstvo 297

29.12.2011 14:45

Posolstvo 297

29.12.2011 - 14:45 hod

— Panna Mária - Môj ruženec môže zachrániť národy —

 

Moje dieťa, modlitba môjho Svätého ruženca môže zachrániť národy.

 

Moje deti nesmú nikdy zabudnúť, akú moc má môj Svätý ruženec.

 

Je natoľko mocný, že robí Podvodníka bezmocným. On nemôže Tebe ani tvojej rodine nič urobiť, ak sa ho denne modlíš.

 

Prosím, požiadaj moje deti, aby sa odo dneška – nielen kvôli ochrane svojich rodín ale aj kvôli ochrane svojich spoločenstiev – začali modliť môj Svätý ruženec.

 

Ruženec je najmocnejšou zbraňou proti Satanovým plánom – zničiť, čo sa mu dá – v týchto jeho posledných dňoch na zemi.

 

Nikdy nepodceňujte lži, ktoré vnáša do myslí ľudí, aby moje deti odviedol od pravdy.

 

Tak mnohí, ktorí sú pod jeho vplyvom, sa budú zasadzovať a bojovať proti pravde veľkého milosrdenstva môjho Syna.

 

Tým, že sa budete modliť môj Svätý ruženec, môžete ochrániť tieto duše od lží.

 

Ich srdcia môžu byť a budú otvorené, ak si vyčleníte čas na modlitbu môjho ruženca.

 

Modlite sa teraz za moje deti, aby otvorili svoje srdcia pre pravdu. Tiež sa modlite, aby všetky moje deti našli silu na prijatie milosrdenstva môjho Syna.

 

 

Vaša milovaná Matka

Kráľovná Anjelov

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť