Posolstvo 324

25.01.2012 13:50

Posolstvo 324

25.01.2012 - 13:50 hod

— Tajne sa plánuje atómová vojna, zahrňujúca Irán —

 

Moje dieťa, mnoho sa deje práve teraz vo svete, kedy Satanova armáda všade pokračuje v šírení chaosu.

 

Pokúša sa prevziať kontrolu nad všetkými finančnými inštitúciami, aby mohla mojim deťom spôsobiť strašné ukrutnosti.

 

Oni, táto zlovestná skupina, hnaná túžbou po moci, sa tiež pokúša vyvolať atómovú vojnu v Iráne.

 

Vy, moje deti, sa musíte modliť, aby Boh Otec vo svojom veľkom milosrdenstve otvoril ich srdcia a tým zabránil, aby sa tieto veci udiali.

 

Deti, nikdy nestrácajte nádej, pretože vaše modlitby sú účinné.

 

Veľké zlá, zahrňujúce potraty, eutanázie, prostitúcie a sexuálne zvrátenosti, začínajú teraz vo svete slabnúť.

 

Modlite, modlite, modlite sa môj svätý ruženec všade a pokiaľ možno v skupinách.

 

Satan rýchlo stráca svoju moc, zatiaľčo moja päta sa chystá rozdrviť hadovu hlavu.

 

Teraz to už nebude dlho trvať do príchodu môjho Syna na zem.

 

Ale ešte predtým vám dá poslednú príležitosť, aby ste sa obrátili.

 

Potom rýchlo pripraví svet na Svoj Druhý príchod.

 

Času je už málo.

 

Deti, modlitba je zbraňou k zastaveniu Satanovej armády pred posledným prenasledovaním, plánovaným proti ľudstvu.

 

Nezabudnite, že môj Večný Otec svojou láskou a súcitom ochráni všetkých vás, ktorí v Neho veríte.

 

Modlite, modlite, modlite sa za záchranu tých, ktorí voči Nemu aj naďalej zostanú nevšímaví a budú popierať pravdu o existencii môjho milovaného Syna.

 

Už je čas. Otvorte svoje srdcia k Božiemu milosrdenstvu môjho Syna.

 

Obloha sa teraz začne meniť a potom všetci uvidia, ako sa tento veľký zázrak pred nimi odhalí.

 

Buďte pripravení.

 

Pripravte vaše domovy a modlite sa môj svätý ruženec pri každej príležitosti, aby ste uvoľnili zovretie Satana.

 

 

Vaša milovaná Matka

Matka Spásy

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť