Posolstvo 397

09.04.2012 10:00

Posolstvo 397

09.04.2012 - 10:00 hod

— Éra mieru, o ktorej som hovorila vo Fatime, sa dostala do zabudnutia —

 

Moje dieťa, svet sa chystá prejsť záverečnými zmenami, zatiaľ čo sa boj o duše zosilňuje.

 

Satan chce uškodiť katolíckej Cirkvi a ja, Božia Matka, budem vtiahnutá do rozkolu v Cirkvi.

 

Moja úloha spoluvykupiteľky, prostredníčky a orodovnice nebude prijatá časťou katolíckej Cirkvi.

 

Čo sa týka úlohy, ktorú mám mať pri spáse duší, tak nie som prijímaná v mnohých kruhoch.

 

Môj úbohý Syn je tak zronený kvôli spôsobu, akým som ja, Božia Matka, bola odmietnutá.

 

Moja úloha ako tej, ktorá zničí hada, nie je pochopená.

 

Bola som požehnaná milosťami a mocou, aby som porazila a zničila satana.

 

On, Zlý (satan) má mnohých nasledovníkov vo vnútri katolíckej Cirkvi, ktorí sa chcú postaviť proti moci, ktorá mi bola udelená Bohom Najvyšším.

 

Éra mieru, o ktorej som hovorila vo Fatime, sa dostala do zabudnutia.

 

Táto éra mieru nastane po Druhom príchode môjho Syna a potrvá tisíc rokov.

 

K tomu dôjde vtedy, keď sa nebo a zem spoja v jeden nádherný Nový raj.

 

Vďaka viere mojich detí a ich oddanosti ku mne, ich milovanej Matke, vojde veľa duší do Nového raja.

 

Satan sa teraz usilovne snaží presvedčiť členov katolíckej Cirkvi, že to tak nemá byť.

 

Popiera sa moja úloha Matky spásy a spoluvykupiteľky, pracujúcej po boku môjho milovaného Syna pri ohlasovaní (jeho) Druhého príchodu.

 

Modlite sa, deti, aby tie duše, ktoré sa vo vnútri katolíckej Cirkvi stali obeťami podvodníka, neodviedli (ostatné) moje deti od okamihu ich spásy.

 

Modlite sa, aby pápež Benedikt mohol zastaviť toto zlo, ktoré odvšadiaľ preniká do katolíckej Cirkvi.

 

Deti, nikdy sa nevzdávajte vo vašom boji, keď sa staviate za pravdu.

 

Prísľub môjho Syna, že sa vráti, aby priviedol ľudstvo do večného života v raji, sa chystá naplniť. On však bude na každom kroku tejto cesty narážať na odpor tých duší, ktoré dovolili satanovmu klamu odvrátiť od Neho (Ježiša) svoj zrak.

 

Vernosť k môjmu Synovi vo vnútri Cirkvi sa bude vytrácať.

 

Moja úloha spoluvykupiteľky, prostredníčky a orodovnice nebude prijímaná.

 

Modlite sa, aby kňazi môjho Syna zostali neochvejní a hájili pravdu.

 

 

Vaša milovaná Matka

Božia Matka

Matka Spásy

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť