Posolstvo 406

20.04.2012 15:45

Posolstvo 406

20.04.2012 - 15:45 hod

Dokonca aj tí, ktorí páchajú hrozné hriechy, sú milovaní Bohom Otcom

 

Moja najdrahšia dcéra, je potrebné, aby sa mojim deťom hovorilo o intenzívnej láske, ktorú vo svojom Svätom srdci prechovávam ku každému dieťaťu, narodenému na tejto zemi.

 

Dokonca aj tí, ktorí páchajú hrozné hriechy, sú milovaní Bohom Otcom.

 

Každý z vás je Božie dieťa.

 

Z tohto dôvodu vás satan a jeho démoni zneužívajú, mučia a zraňujú.

 

Pre tých zatvrdilých hriešnikov, členov Satanovej armády, ktorí vedia, že Boh existuje, ale ktorí sa rozhodli zbožňovať beštiu, nech si uvedomia toto.

 

Bez ohľadu na to, ako veľmi uctievate satana, pamätajte si, že on vás nemá rád.

 

On vás nenávidí a zničí vás.

 

Jeho sľuby, že vám ponúkne raj ako na zemi tak i mimo nej, sú prázdne lži.

 

Veľmi skoro dostanete dôkaz mojej lásky k vám. Vo vašom srdci nebude pochybností, že Ja, váš milujúci Ježíš, vás chcem objať, odpustiť vám a priniesť vám večný pokoj, lásku, radosť a šťastie v mojom Novom kráľovstve, Novom raji.

 

Nikdy sa nebojte otočiť chrbtom životu, ktorý vediete, kde sú vašimi modlami všetky tie pomyselné dary ako je bohatstvo, sex a ďalšie materiálne pôžitky, ponúkané vám Satanom, ktorého vláda na tejto zemi sa čoskoro skončí.

 

Len Ja, váš milovaný Ježiš, vás môžem zachrániť.

 

Moje milosrdenstvo je také veľké, že vám odpustím čokoľvek, keď prejavíte ľútosť. Poponáhľajte sa teraz prísť ku Mne.

 

Nepremárnite ani jednu sekundu, lebo je v stávke vaše budúce šťastie.

 

Sľubujem vám večný život, pokoj, lásku, radosť a nádherný raj, kde budete milovaní, ctení a kde vám nič nebude chýbať.

 

Ak teraz nedokážete prijať ruku môjho Milosrdenstva, tak potom, keď nadíde posledný deň, dostanete ešte jednu príležitosť, aby ste Ma poprosili o milosrdenstvo.

 

Keď tento deň nastane, tak si mnohí z vás uvedomíte chybu, ktorú ste urobili.

 

Aj tak vás ešte vždy vezmem do náručia ako dávno stratené a nesmierne milované Božie dieťa nezávisle od toho, ako moc ste si vytrpeli z rúk satana.

 

Jediné, čo musíte spraviť, je zavolať Ma a poprosiť Ma o moje milosrdenstvo.

 

Ak ste v tomto čase zapletení do siete lží a zloby, z ktorej nemôžete uniknúť, potom vás žiadam, aby ste Ma volali modlením sa tejto modlitby "Za moje vyslobodenie z okov satana" v rámci Modlitebnej kampane (46):

 

 

"Ó, Ježišu, som stratený. Som zmätený a cítim sa ako väzeň, chytený do siete, z ktorej niet úniku.

 

Dôverujem ti Ježišu, že mi prídeš na pomoc a oslobodíš ma z okov satana a jeho démonov.

 

Pomôž mi, lebo som stratený. Potrebujem tvoju lásku, aby mi dodala silu veriť v teba a dôverovať ti tak, aby som sa mohol zachrániť z tohto zla a aby mi bolo ukázané svetlo tak, aby som konečne našiel pokoj, lásku a šťastie. Amen."

 

 

Váš milujúci Ježiš

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť