Posolstvo 606

03.11.2012 19:00

Posolstvo 606

Posolstvo Ježiša Krista, prijaté 03.11.2012 - 19:00 hod.

 

Čoskoro nebude hriechu. Trýzeň hriechu bude vecou minulosti

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, keď duše odo Mňa odpadnú a podľahnú hriechu, nikdy sa Ma nesmú báť.

 

Len čo zhrešíte, moji milovaní nasledovníci, musíte sa okamžite obrátiť ku Mne.

 

Nikdy nebuďte zahanbení alebo v rozpakoch, pribehnúť ku Mne po tom, čo spáchate hriech. To je jediný spôsob, ako môžete získať silu opäť so Mnou kráčať.

 

Ak sa ku Mne neobrátite, ale sa Mi namiesto toho budete vyhýbať, ochabnete ešte viac a vystavíte sa pokušeniam, ktoré vám každý deň predkladá zlý.

 

Hriech je čosi, s čím sa rodí každé dieťa. Dedičný hriech musí byť vymazaný pomocou sviatosti krstu. Avšak aj potom sú duše neustále pokúšané, dokiaľ ľudstvo zotrváva pod nadvládou satana.

 

Oslobodiť sa od hriechu je ľahké. Najskôr vo svojom srdci spoznáte, že ste spáchali hriech. Mnohí ľudia dnešného sveta hriech odmietajú ako niečo, čo nemá žiadne následky. Keby však mali otvorene priznať, ako sa cítia po tom, čo zhrešili, zistili by ste, že ich vnútorný pokoj je rozorvaný.

 

Hriech pociťuje väčšina duší, až kým sa natoľko nezatemnia, že už iba hriech dokáže uspokojiť ich žiadostivosť. Práve preto musíte hľadať Božie odpustenie zakaždým, keď zhrešíte. Ak to neurobíte, hriech bude vo vašom vnútri hnisať a bude pre vás oveľa ťažšie odolať pokušeniu.

 

Keď vo svojich srdciach cítite výčitky, volajte Ma, vášho milovaného Ježiša, aby som vám pomohol.

 

Nie je hriech, ktorý by nemohol byť odpustený, okrem hriechu rúhania sa proti Duchu Svätému. Vždy Ma volajte na pomoc bez ohľadu na to, ako sa hanbíte za spáchané hriechy.

 

Moje srdce ide v ústrety všetkým Božím deťom. Vy ste jeho vzácnym stvorením a On vás všetkých miluje napriek vašim hriechom. Bojujte proti hriechu tým, že budete hľadať vykúpenie zakaždým, keď zhrešíte.

 

Čoskoro nebude hriechu. Trýzeň hriechu bude vecou minulosti.

 

 

Váš Ježiš

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť