Posolstvo 652

21.12.2012 22:20

Posolstvo 652

Posolstvo Ježiša Krista, prijaté 21.12.2012 - 22:20 hod.

 

Moju lásku k ľudstvu pociťujú mnohí;
žiaľ tí, ktorí ju nehľadajú, ju ani nenájdu

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, je jednoduché milovať Ma. Nemusíte byť učení vo Svätých Písmach. Jediné, čo musíte robiť, je toto:

 

Volajte na Mňa, aj keď máte pochybnosti o mojej existencii. Naplním vás neočakávane mojou prítomnosťou. Pocítite lásku, ako ešte nikdy predtým. A potom poznáte pravdu.

 

Ja som skutočne reálny. Som tu a milujem každého z vás. Pravá láska prenikne vaše srdce silným pocitom náklonnosti. Je to dar dvojakého druhu. Budete Ma milovať a čudovať sa, ako je možné, že tomu tak je?

 

Moju lásku k ľudstvu pociťujú mnohí; žiaľ tí, ktorí ju nehľadajú, ju ani nenájdu. Vám, ktorým sa zdá, že sa Mi neustále vzďaľujete, hovorím: Jediné, čo musíte urobiť je to, že budete na Mňa volať, aby som mohol osvietiť vašu dušu.

 

Moje narodenie bolo oznámením dôkazu lásky môjho Otca k ľudskému rodu. On poslal Mňa, vášho Spasiteľa, kvôli svojej láske k vám.

 

Láska nie je niečo, čo by ste kedy mohli považovať za samozrejmosť, pretože ona je tým najväčším Božím darom. Prevyšuje každý iný pocit a dokáže poraziť zlo, len ak by ste ju skutočne prijali.

 

Môj Duch lásky, moja ochrana, vás zahaľuje v tomto mimoriadnom čase. Patríte Mi. Ja som vo vašich srdciach. Jediné, čo potrebujete urobiť je to, že dovolíte, aby vás naplnila moja láska, pretože ak tak urobíte, pocítite pravý pokoj.

 

Žehnám vás všetkých.

 

 

Váš Ježiš

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť