Posolstvo 214

05.10.2011 21:00

Posolstvo 214

05.10.2011 - 21:00 hod

— Globálne skupiny pod mocenským vplyvom Antikrista —

 

Moja drahá, milovaná dcéra, Som potešený tým, ako si zvýšila počet hodín v Adorácii ku Mne. Je to dobré, lebo Moje milosti, ktoré dostávaš počas tohto výnimočného času, posilnia tvoju vôľu, aby si naďalej rozširovala Moje posolstvá.

 

Teraz, keď si mnoho Mojich detí uvedomuje, že atmosféra vo svete sa politicky aj ekonomicky zmenila do tej miery, že sa to vymyká ich chápaniu, uvidia už čoskoro pravdu. Globálny vodcovia, o ktorých je reč, sa zbabelo schovávajú tam, kde ich nemôžete vidieť, posilňujúc plány na globálnu nadvládu.

 

Budujú armády, vyrábajú zbrane a jedovaté látky – a to všetko s jediným cieľom vo svojich mysliach – aby zničili Moje deti. Konšpiračné teórie sú neustále zavrhované, keď pozorní pozorovatelia zverejňujú pravdu. Musíte pochopiť, že tieto skupiny sú tak mocné a zomknuté pod jedným spoločným pláštikom serióznosti, že dokážu spochybniť pravdu a ukryť ju pred očami verejnosti.

 

Akceptujte deti, že tieto diabolské skupiny povstávajú do boja proti Mojim vlastným nasledovníkom a vedúcim predstaviteľom Cirkvi. Dokonca sa im podarilo infiltrovať Moju cirkev aj znútra. Chrlia svoj jed, ktorý strieka a rozteká sa ako prúd na všetky strany. Existuje plán, ako vás nielen oklamať ale aj ako vás získať na ich spôsob myslenia. Navonok sa budú javiť ako tí, ktorí ponúkajú svetu záchranu pod rúškom humanitárného úsilia. Ich kreatívne riešenia, ako vám zjednodušiť život, budú vo forme ujednotenia vašich peňazí, vašej stravy, vášho zdravotného systému, vášho sociálneho zabezpečenia a vášho náboženstva do jedného systému, podliehajúcemu mocenskému vplyvu Antikrista.

 

Prosím odmietnite pokusy týchto zlých ľudí, aby vás – Moje nevinné deti – vtiahli do svojich zlovestných plánov. Chcú, aby ste na základe vášho vlastného súhlasu zavrhli Boha – Môjho Všemohúceho Otca. Akonáhle vás raz ovládnu, tak ste stratení. Budú kontrolovať, čo jete, na akých náboženských obratoch sa zúčastňujete a aká lekárska starostlivosť vám je poskytovaná.

 

Modlite, modlite sa k Bohu Otcovi, aby teraz zastavil ich diabolské ukrutnosti a proste ho, aby boli počas Varovania zachránené ich duše. Bez ohľadu na to, aké zákerné sú ich plány, títo potrebujú zo všetkého najviac vaše modlitby. Sú to Satanove bábky, tieto úbohé zvedené duše, ktoré mnohokrát ani nevedia, čo robia ani koho príkazy poslúchajú.

 

Modlite sa každý deň za tieto duše Môj ruženec Božieho Milosrdenstva tak často, ako len môžete. Pomôžte Mi ich zachrániť.

 

Váš Ježiš

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť