Posolstvo 295

27.12.2011 14:00

Posolstvo 295

27.12.2011 - 14:00 hod

— Panna Mária - pôrodné bolesti začali —

 

Moje dieťa, pôrodné bolesti začali.

 

Prišiel čas pre zrod Nového sveta, nového začiatku.

 

Mnohé zmeny sa teraz udejú na Zemi, aké nikdy predtým neboli pozorované.

 

Môj Nebeský Otec ešte raz posiela môjho milovaného Syna Ježiša Krista, aby zachránil ľudstvo od jeho skazenosti.

 

Ty, moje dieťa, budeš svedkom série udalostí, ktoré ti už boli odhalené.

 

Nesmieš mať strach, nakoľko toto očisťovanie je nevyhnutné, aby prebudilo ľudstvo, ak majú byť zachránené duše.

 

Znamenia sa dostavia tak, ako to bolo predpovedané. Moje deti musia prijať tieto zmeny s pokorným a kajúcim srdcom.

 

Modlite, modlite sa za duše, aby odložili hriech pýchy a hľadali odpustenie za svoje previnenia proti Bohu Otcovi.

 

Premrhanie (možnosti) vašej vlastnej záchrany bude mať za následok prísny trest.

 

Milosrdenstvo môjho Syna je tak veľké, že mojim deťom poskytne čas, aby sa kajali.

 

Ale teraz sa musíte modliť za všetky duše, aby sa mohli stať hodnými vojsť do Novej éry mieru.

 

 

Vaša milovaná Matka

Nebeská kráľovná Mária

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť