Posolstvo 343

11.02.2012 11:30

Posolstvo 343

11.02.2012 - 11:30 hod

Môj úbohý posvätený zástupca Pápež Benedikt XVI. bude vytisnutý zo svätého stolca v Ríme

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, všade sa stupňujú ozbrojené konflikty a už čoskoro zasiahne ruka Môjho Otca, aby zastavila toto zlo.

 

Nemaj strach, pretože plány na záchranu ľudstva sú ukončené a Moje Veľké milosrdenstvo, ktoré teraz bude dané každému z vás,  už nenechá na seba dlho čakať.

 

Drahé deti, nikdy sa nebojte skutkov Antikrista, pretože vďaka vašim modlitbám máte v sebe silu, aby ste oslabili jeho zovretie sveta.

 

Onedlho budú zabití ďalší svetoví lídri (* viď poznámka) a Môj úbohý posvätený zástupca Pápež Benedikt XVI. bude vytisnutý zo Svätej stolice v Ríme.

 

V minulom roku, dcéra Moja, Som ti hovoril o sprisahaní v kuloároch Vatikánu.

 

Plán na zničenie Môjho posväteného zástupcu bol v tajnosti zosnovaný 17. marca 2011 a bude uskutočnený, pretože to bolo predpovedané.

 

Šírte teraz Moje Sväté slovo do každého kúta sveta a zariaďte, aby sa tlačená verzia Mojich posolstiev rozšírila čo možno do najviac krajín.

 

Si vedená, preto musíš konať čo najlepšie. Pros Ma v modlitbe, aby Som ti poslal pomoc a bude ti daná.

 

 

Váš Ježiš

 

 

 

* Poznámka:

Prvý z troch svetových lídrov, ktorí podľa posolstva Pána Ježiša Krista zo 17.02.2011 majú krátko po sebe zahynúť násilnou smrťou, bol zavraždený líbyjský vodca – plukovník Muammar al-Gaddáfí. Ďalší dvaja majú už čoskoro nasledovať, pričom jeden bude pochádzať z Európy a druhý z Blízkeho Východu.

 

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť