Posolstvo 366

04.03.2012 15:30

Posolstvo 366

04.03.2012 - 15:30 hod

— Katolícka Cirkev a dom Izraela búdu prenasledované —

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, čas na otvorenie pečatí, ktorý vyvrcholí tvojim otvorením siedmej pečate, je už takmer nad vami.

 

Vďaka vašim modlitbám sa odvracia mnoho otrasov.

 

Vy, moji nasledovníci, prijímajúc môj kríž, sa zjednotíte s nepoškvrneným Srdcom mojej Matky, zatiaľ čo budete kráčať smerom k môjmu oslávenému Kráľovstvu.

 

Ako sa vo svete bude stupňovať neprávosť a morálny rozklad, tak bude vzrastať viera tých, ktorí povedú moju armádu.

 

Cirkvi budú prenasledované, predovšetkým katolícka Cirkev a dom Izraela.

 

Mnohí tým budú potešení. Obe tieto náboženstvá budú trýznené a bude vyvinutá všetka snaha zvonku aj zvnútra, aby po nich nezostalo ani stopy.

 

Keď padnú, tak po celom svete nastanú veľké ovácie.

 

Mnohí sa budú domnievať, že došlo k ich zničeniu. Ľudia si potom nebudú všímať ich mŕtvoly.

 

To by však bolo smiešne, pretože oni znovu povstanú, aby vytvorili nové nebo a novú zem, keď sa otvoria brány môjho raja.

 

Nikto nemôže a ani nezničí môj vyvolený ľud na zemi.

 

Môžu im spôsobiť bolesť, útrapy, smrť a zbúrať i samotné budovy a chrámy, postavené na oslavu môjho Otca.

 

Oni však potom znovu povstanú a budú si nárokovať svoje oprávnené tróny, keď so Mnou budú kraľovať v raji.

 

Nikdy neodmietajte Boha.

 

Nikdy neodmietajte Jeho Cirkev.

 

Pretože ak tak urobíte, vydáte sa cestou klamstva do večného zatratenia.

 

 

Váš Spasiteľ

Ježiš Kristus

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť