Posolstvo 481

03.07.2012 20:00

Posolstvo 481

03.07.2012 - 20:00 hod

Najhorším utrpením zo všetkých je duchovná prázdnota, keď nemôžete cítiť ani štipku lásky ku Mne, vášmu Ježišovi

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, keď na teba zosielam také skúšky akou je duchovná vyprahnutosť, musíš sa ich ako také naučiť rozpoznávať.

 

Musíš tiež prijať, že to má dôvod, keď znášaš takúto vyprahnutosť duše. Tým dôvodom je to, že sa vďaka tomuto utrpeniu zachraňujú duše.

 

Mnohé obetné duše si myslia, že utrpenie je jednou z týchto dvoch vecí.

 

Po prvé, že je to vonkajšie prenasledovanie, ktoré budete znášať kvôli vašej činnosti (pre Mňa).

 

Potom je to telesné utrpenie, ktoré sa Mi ako dar dobrovoľne ponúkne na záchranu miliónov duší.

 

No najhorším utrpením zo všetkých je duchovná prázdnota, keď nemôžete cítiť ani štipku lásky ku Mne, vášmu Ježišovi a keď vás ani množstvo modlitieb neoslobodí z opustenosti, v ktorej ste uväznení.

 

Nech sa snažíte ako len viete, modlitba je pre vás mučivá.

 

Nech sa snažíte ako len viete, musíte sa premáhať k tomu, aby ste ku Mne cítili lásku a súcit.

 

Toto je prejav duchovnej opustenosti, keď sa vám zdám byť natoľko vzdialený, že už nie je možné Ma dosiahnuť.

 

Čo však neviete, je toto:

 

Je to dar – milosť odo Mňa. To vás pozdvihujete v mojich očiach a tieto skúšky a trápenia, ktoré podstupujete, na vás dopúšťam preto, aby sa vašou veľkorysou a čistou láskou zachraňovali sčerneté duše.

 

Môže sa zdať, že je to nespravodlivé, no čím bližšie prichádzate k môjmu najsvätejšiemu srdcu, tým väčšmi znášate utrpenie môjho vlastného prenasledovania, ktoré zakúšam kvôli hriechom sveta.

 

Len tí s čistými, pokornými srdcami, ktorí neberú žiaden osobný ohľad na seba samých a ktorí Ma uprednostňujú pred všetkým ostatným, čo je na zemi, dokážu znášať moju bolesť.

 

Takéto duše si starostlivo vyberám a prostredníctvom ich daru utrpenia budú so Mnou spolupracovať, aby Mi boli nápomocné pri mojom pláne spásy.

 

Dcéra moja, nikdy nemaj strach z toho, že tu nie som. Nemusíš moju prítomnosť vnímať, ani Ma vidieť či ku Mne pociťovať hlbokú lásku, ako to bežne zakúšaš, no aj tak som po tvojom boku.

 

Vždy majte ku Mne dôveru, moji milovaní nasledovníci, aj keď bude pre vás ťažké sa modliť.

 

Dôverujte Mi, keď v sebe cítite túžbu po Mne, ktorú nemôžete uspokojiť ani ju uhasiť nezávisle od toho, ako veľmi sa snažíte so Mnou komunikovať.

 

Vedzte, že vtedy, keď sa tak stane, som vám oveľa bližšie, ako si uvedomujete.

 

Vedzte, že vás vtedy pozdvihujem, aby sa z vás stali naozajstní vojaci, praví bojovníci v mojom boji za záchranu duší.

 

Milujem vás. Nikdy sa nevzdávajte.

 

Nikdy sa necíťte byť sklamaní, pretože Ja vždy kráčam spolu s vami.

 

Príde deň, kedy sa na utrpenie zabudne. Namiesto neho zavládne radosť, ktorá sa bude šíriť po celom svete a ktorá bude možná len vďaka tomu, že ste prinášali obety za všetky Božie deti, ktoré potrebovali vašu pomoc.

 

 

Váš Ježiš

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť