Posolstvo 502

22.07.2012 19:00

Posolstvo 502

Posolstvo Ježiša Krista, prijaté 22.07.2012 - 19:00 hod.

 

Z tohto boja za duše vyjdete ako víťazi a nepotrvá dlho,
než sa objaví nový svet bez konca

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, mnoho vyvolených duší znáša v tomto čase veľké utrpenie, keď sú ich srdcia, úzko prepojené s mojim, bičované kvôli hriechu.

 

Toto spojené utrpenie, ktoré teraz zakúšajú mnohí vizionári, proroci a obetné duše, má zachrániť duše tých, ktorí počas Varovania zomrú v smrteľnom hriechu.

 

Je to utrpenie ako žiadne iné a pomôže poraziť nepriateľa v čase Varovania.

 

Dcéra moja, musíš pokračovať vo zverejňovaní mojich posolstiev, aj keď ťa to v tomto čase zraňuje.

 

Nepokoje vo svete sa budú rýchlo rozrastať a neprepuknú len vojnové konflikty, ale globálny bankový systém sa pokúsi uchopiť moc a kontrolu nad prevažnou väčšinou svetových mien.

 

Zavládne chaos a pribudnú prírodné katastrofy, keď dopadne ruka môjho Otca, aby potrestala ľudstvo za jeho slabosť a otroctvo k hriechu.

 

Moji nasledovníci, vaše modlitby už odvrátili mnohé pohromy, ktoré by inak zničili mestá a národy.

 

Nesmiete sa nikdy prestať modliť. Vytrvalosťou a vernosťou voči Mne, vášmu Ježišovi, sa situácia stane znesiteľnejšou.

 

Musíte zostať silní počas tejto doby konfliktov, pretože už veľmi skoro sa všetko zmení.

 

Napriek zlobe satanovej armády to bude rastúca viera mojej armády, ktorá sa pred nich postaví a zabráni im v ich snahách zničiť moju cirkev.

 

Nikdy sa necíťte byť touto prácou sklamaní, aj keď sa občas zdá, že je to beznádejné. Moje milosrdenstvo je veľké. Moja láska zahŕňa všetky Božie deti.

 

Z tohto boja za duše vyjdete ako víťazi a nepotrvá dlho, než sa objaví nový svet bez konca.

 

Toto je vaša budúcnosť, budúcnosť sveta, o ktorý sa musíte usilovať. Satanove dni sú už takmer u konca.

 

Radujte sa, pretože nepotrvá dlho a na utrpenie sa zabudne.

 

 

Váš Ježiš

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť