Posolstvo 616

13.11.2012 17:00

Posolstvo 616

Posolstvo Ježiša Krista, prijaté 13.11.2012 - 17:00 hod.

 

Korunovanie tŕním počas môjho ukrižovania je symbolické pre koniec časov

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, korunovanie tŕním počas môjho ukrižovania je symbolické pre koniec časov.

 

Práve tak, ako je Cirkev mojím telom na zemi, tak bude aj korunovaná tŕním utrpenia, ako to bolo počas mojej cesty na Kalváriu. Koruna z tŕňov symbolizuje hlavu mojej svätej Cirkvi na zemi. Pápež Benedikt bude veľmi trpieť, keď bude prenasledovaný za to, že hovorí pravdu.

 

Ako hlava mojej Cirkvi na zemi bude rozdrvený a nebudú s ním mať zľutovanie. Opozícia proti nemu rýchlo vzrastie, keď prehlásia, že už viac nie je vhodným (zastávať svoj úrad).

 

Tí, ktorí sa budú vyhlasovať za modernejších vo svojich prístupoch k (novým) spôsobom apoštolátu, ho napadnú a budú zosmiešňovať jeho slová. Potom bude hlava mojej Cirkvi nahradená hlavou hada.

 

Bičovanie, ktoré som znášal počas môjho ukrižovania, sa teraz znova odohrá v mojej katolíckej Cirkvi. Had sa teraz plazí rýchlo, lebo sa pokúša zhltnúť moje telo – moju Cirkev na zemi. Potom budú pohltené všetky kresťanské cirkvi a prinútené uctievať falošného proroka ako pravú ruku šelmy.

 

Aj keď sa možno mnohí z vás bojíte, nezabúdajte, že vaše modlitby tieto veci odďaľujú a v mnohých prípadoch takéto okolnosti zmierňujú.

 

Modlitby a ich dostatočné množstvo oddialia a oslabia prácu Zlého na zemi.

 

Sú protijedom na prenasledovanie, plánované zločinnou skupinou, ktorú riadi satan. Obrátením a vašimi modlitbami, moji učeníci, môže byť mnohé odvrátené. Modlitba dokáže zničiť toto zlo. Modlitba môže obrátiť, a aj obráti, ľudstvo. Potom, keď ma bude nasledovať dostatok duší, všetko bude ľahké. Prechod do môjho nového raja bude potom jednoduchší.

 

 

Váš Ježiš

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť