Posolstvo 658

27.12.2012 18:20

Posolstvo 658

Posolstvo Boha Otca, prijaté 27.12.2012 - 18:20 hod.

 

Čoskoro bude vidno nové svetlo, nové slnko

 

Moja vrúcne milovaná dcéra, toto je posolstvo veľkej nádeje pre všetky moje deti.

 

Nadišiel čas predpovedaných zmien, kedy sa zmení zem ako i planéty a kedy nebudú viac možné klimatické predpovede.

 

Moja veľká moc sa teraz prejavuje v nebi, ako to je na zemi, keď zvádzam boj proti mojim nepriateľom. Satan a jeho démoni sú odsúdení na porážku, budujú si však strašnú obranu. Pomocou nej sú nimi tie moje úbohé deti, ktorých srdcia sú naplnené politickými alebo svetskými ambíciami, vťahované do roly, ktorú majú zohrať, keď sa budú pokúšať ukrižovať moje deti.

 

Človek je slabý. Človek ľahko podlieha zvádzaniu. Človek verí lžiam pre svoju slepotu voči pravde, ktorú som ustanovil od počiatku stvorenia. Človek verí lžiam, ktoré šíri zloduch (satan), pretože ho priťahujú vidiny moci a pôžitkárstva.

 

Moje deti musia prejaviť vďačnosť za nádherné a úchvatné svetlo môjho kráľovstva. Ty, moja dcéra, si videla toto svetlo a vieš, akú má moc. Ty poznáš Božiu moc a vieš, ako si ňou obklopená. Dokážeš si predstaviť, aké to bude, keď sa objaví môj Nový raj? Ty, moja dcéra, si iba letmo zazrela len nepatrnú časť toho nádherného žiarivého svetla.

 

Je dôležité, aby ste svetlo môjho Syna vítali vo svojich srdciach. Keď Ho požiadate, aby vás zachránil a vzal do svojho Najsvätejšieho srdca, budete toto svetlo pociťovať.

 

Svetlo nového úsvitu – novej éry – pomaly ale iste osvieti zem. Čoskoro bude vidno nové svetlo, nové slnko. Bude väčšie a bude príčinou mnohého žasnutia.

 

Toto je znak mojej moci a môjho majestátu. Bude to zázrak a bude dôkazom toho, že človek úplne nerozumie tajomstvu stvorenia.

 

Jedine Ja, Boh, Stvoriteľ vesmíru, ovládam všetko, čo je. Všetko, čo bude. Všetko, čo môže byť. Žiaden človek, žiaden vedec, nie je schopný objasniť tieto najsvätejšie tajomstvá, pretože človeku v tomto čase neprináleží, aby im rozumel.

 

Zázraky môjho stvorenia a sila mojej moci sa ukážu (neveriacemu) svetu. Nech nikto neurobí chybu, aby uveril, že satan a jeho zlovestní nasledovníci majú nejakú moc na to, aby vám poskytli zázraky, ktoré som stvoril pre každú jednotlivú bytosť. Sľúbil som, že odhalím pravdu, aby ste si vy, moje deti, mohli sňať pavučinu, ktorá zakrýva vaše oči.

 

Až nastane deň, keď konečne prijmete pravdu, poskytnem vám najnádhernejšie bohatstvá, milosti a život, aký by ste si nikdy nedokázali ani len predstaviť, pretože je to nad rámec vašej obrazotvornosti.

 

Som šťastný, že vám dnes odovzdávam toto posolstvo nádeje. Dúfam, že vám prinesie mnoho potešenia a pokoja.

 

Moje zasľúbenie toho, že vás privediem k vášmu konečnému dedičstvu, sa už onedlho stane skutočnosťou.

 

 

Váš milujúci Otec

Najvyšší Boh

 

Najnovšie posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť