Posolstvo 213

04.10.2011 15:30

Posolstvo 213

04.10.2011 - 15:30 hod

— Obdobie pokoja už nie je ďaleko —

 

Moja drahá, milovaná dcéra, nová éra sa v blízkej budúcnosti stane skutočnosťou. Tomuto obdobiu pokoja sa budú tešiť všetci Moji nasledovníci. Bude to obdobie lásky, šťastia a mieru. Nebude choroby, bolesti, starosti o peniaze, pretože všetko, čo budete potrebovať, vám zabezpečím Ja. Vy, deti Moje, sa nebudete ničoho dožadovať, pretože Ja sa o vás postarám a objímem vás v Mojom novom raji práve tak, ako keď sa rodič stará o svoje dieťa. To by ste mali uvítať. Je to cieľ, o ktorý sa všetci musíte snažiť.

 

Je zbytočné otáľať s prípravou na vstup do Môjho nového raja pokoja, pretože sa môže stať, že bude prineskoro. Naplánujte si to na dnes, pretože neviete, kedy sa to stane. V skutočnosti sa to stane tak rýchlo a náhle, že vy, Moji nasledovníci, sa tam ocitnete mihnutím oka. To je dôvod, prečo musíte začať s prípravou vašich duší teraz, lebo len čisté duše tam budú môcť vojsť.

 

Čas je vymedzený. Deti Moje, toto je jedno z posledných volaní k vám, aby ste zlepšili svoje životy ešte pred príchodom Varovania. Pripravujte sa každý deň a dôverujte Môjmu Božskému slovu, keď sa vám teraz prikazuje, aby ste nasledovali Moje prosby, týkajúce sa zachraňovania duší.

 

Éra pokoja už nie je príliš ďaleko a Ja vás naliehavo žiadam, aby ste pripravili vaše rodiny tak, že budete môcť byť zjednotení v Mojom Novom Kráľovstve.

 

Váš Božský Spasiteľ

Ježiš Kristus

Najnovšie posolstvá

Jednotlivé posolstvá

Posolstvá v blokoch

—————

Späť